Weer een week voorbij! - Reisverslag uit Pistoia, Italië van Lia Schenk - WaarBenJij.nu Weer een week voorbij! - Reisverslag uit Pistoia, Italië van Lia Schenk - WaarBenJij.nu

Weer een week voorbij!

Blijf op de hoogte en volg Lia

03 December 2012 | Italië, Pistoia

En het weekend is alweer voorbij!

Weer een week dichterbij huis! Wat gaat de tijd toch snel. Het is ook alweer december! Heerlijk! =D
Vorige maandag zijn er in een ander huis 8 Deense meiden gekomen. Afgelopen vrijdag heeft CSCS georganiseerd om met de Nederlanders, Deense jongens in ons huis en Deense meiden in het andere huis een borrel te gaan drinken in Pistoia in een barretje. Het was erg gezellig en de meiden zijn ook erg leuk! Leuke avond gehad dus.
Voor de Deense jongens was dit hun laatste weekend hier, die zijn vandaag weer vertrokken naar Denemarken. Ze hebben vannacht nog even aan ons laten weten dat ze er voor de laatste nacht waren, om 2 uur ’s nachts kwamen 2 Denen thuis en begonnen flink lawaai te maken en rare dingen te doen en ons dus wakker maken. Fatsoenlijk met ze praten kon niet want ze waren zo dronken als wat…. Dus toen vanaf 2 tot uur of 5 wakker geweest en daarna eindleijk nog 2 uurtjes kunnen slapen… Ben doodmoe nu. Het zal nu wel weer een stuk rustig worden in het huis, en ook een stuk schoner!!!

Zaterdag hebben we lekker uitgeslapen en daarna nog even naar de markt in Pistoia geweest, nog even paar winkeltjes bekeken en naar de supermarkt gegaan! Inmiddels was het allang al tijd om te lunchen dus toen we thuis waren direct een broodje gegeten! Ik ben echt blij als ik weer het heerlijke Nederlandse brood mag eten!
Daarna heb ik in me kamer de boel opgeruimd, en even bekeken wat ik allemaal mee naar huis kan nemen aangezien ik het toch niet zo vaak aantrek of gebruik! Blijkt dat ik heel veel dingen mee naar huis kan nemen! Hopelijk hebben me ouders en zussen genoeg ruimte over in hun tassen zodat ze voor mij een aantal spullen mee naar huis kunnen nemen!

Voor de rest van het weekend vrij weinig gedaan en vooral Rollercoaster gespeeld en series gekeken op de computer! Nu moet ik me rust pakken want volgend weekend als me familie er is zal ik vast en zeker een druk weekendje krijgen, ook al moet ik nog steeds bedenken wat we nou allemaal precies gaan doen. Maar leuk word het sowieso!

Nu weer lekker werken en vanmiddag Italiaanse les, altijd leuk!
Vrijdag alleen in de ochtend werken en dan in de middag op de trein stappen om me familie van het vliegveld af te halen. Helaas landen ze pas 18:00 dus we zijn pas laat terug in Pistoia!
Maar eerst nog even paar dagen werken voordat het zover is!

Ciao Ragazzi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lia

Vanaf 2 september tot 8 februari ben ik te vinden in Italië. Ik ga hier op stage voor school. Ik doe de opleiding grafische vormgeving in Hoorn op het Horizon College, aankomend jaar zit ik in de 3e klas, dus heb nog 2 jaar te gaan! In Italië zit ik samen met nog 2 andere klasgenoten en iemand van een andere vormgevers opleiding op onze school. Je kunt hier mijn verhalen volgen die ik beleef in Italië. Veel lees plezier alvast! Lia Schenk

Actief sinds 11 Dec. 2012
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 12427

Voorgaande reizen:

02 September 2012 - 08 Februari 2013

Stage in Italië

11 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: