27-11-12 - Reisverslag uit Pistoia, Italië van Lia Schenk - WaarBenJij.nu 27-11-12 - Reisverslag uit Pistoia, Italië van Lia Schenk - WaarBenJij.nu

27-11-12

Blijf op de hoogte en volg Lia

27 November 2012 | Italië, Pistoia

Het word weer eens tijd voor een berichtje! Ik stuur er de laatste tijd wel heel weinig.
Afgelopen weekend zijn we op de zaterdag naar Calenzano geweest naar het winkelcentrum.
Toen in de avond hebben we spontaan verzonnen om uit te gaan in Firenze.
We waren met 4 Denen en Maurice en Joyce! Erg gezellig gehad. We waren naar de zelfde club gedaan als vorige keer in Firenze ( ook al weer heel wat weken terug ).
Op zondag niks bijzonders gedaan.

Maandag kwam Jan Terra onze leraar uit Nederland langs in Italie! Het was echt heel leuk dat hij is langs gekomen. In de ochtend hebben we kleine presentatie gegeven over onze stagebedrijven. Ook veel dingen besproken etc.
Tussen de middag heeft Stefano ( iemand van CSCS) voor ons Spaghetti gekookt. Was erg lekker!
In de middag heeft Jan bij onze Italiaanse les gekeken en meegedaan. Daarna Hebben Joyce en Sophia heerlijke wraps gemaakt. En toen was het alweer tijd om doeg te zeggen tegen Jan want die vertrekt vandaag weer terug naar Nederland.

Nog maar anderhalf week en me ouders, zussen en Jan willem komen al langs! Heb er echt zin in. Verlang steeds meer naar Nederland. Ook vooral omdat ik weet dat ik bijna naar huis ga!

Ciao Ragazzi!

  • 28 November 2012 - 11:43

    Marja:

    Hoi Lia,

    Vandaag geen auto, Margreet haar auto is stuk en is nu met de mijne weg. Nu dus tijd zat om je verslagen weer te lezen. Het is hier vandaag lekker weer, het zonnetje schijnt.
    Hier is het rustig, van de week met een poes (zus) naar de dierenarts geweest, vorige week is ze gesteriliseerd en nu had ze een abces! Maar ze is erg levendig, dus het zal wel goedkomen.
    Wat gaat de tijd toch snel he, nog maar even en je familie komt je opzoeken, op je vaders verjaardag, leuk hoor. Deze week vieren ze alle verjaardagen op Ilse haar verjaardag, maar dat wist je waarschijnlijk wel. En dan kom jij weer even terug naar Nederland, lekker de feestdagen meevieren.
    Veel plezier, ook straks met de fam.
    Groetjes, Marja.

  • 30 November 2012 - 19:21

    Jannie Bos:

    hallo Lia, van harte gefeliciteerd met Ilse haar verjaardag. Je schrijft dat je niet zoveel schrijft maar ik vind het best wel veel hoor. Ik vind het erg leuk en ook knap van je, dat je het zo volhoud. Ik geniet er erg van, om zo op de hoogte te blijven van je stage en doen en laten in Italie. Volgende week heel veel plezier met je paps mams zussen en Jan Willem. Wij zijn een aantal jaren geleden ook in Toscane en in Florence geweest. Dus herken wel het één en ander ervan. Ik vond die hele grote kerk van binnen in Florence erg mooi. Nog veel plezier eeeeennnn wie schrijft die blijft!
    groeten Jannie Bos

  • 30 November 2012 - 19:21

    Jannie Bos:

    hallo Lia, van harte gefeliciteerd met Ilse haar verjaardag. Je schrijft dat je niet zoveel schrijft maar ik vind het best wel veel hoor. Ik vind het erg leuk en ook knap van je, dat je het zo volhoud. Ik geniet er erg van, om zo op de hoogte te blijven van je stage en doen en laten in Italie. Volgende week heel veel plezier met je paps mams zussen en Jan Willem. Wij zijn een aantal jaren geleden ook in Toscane en in Florence geweest. Dus herken wel het één en ander ervan. Ik vond die hele grote kerk van binnen in Florence erg mooi. Nog veel plezier eeeeennnn wie schrijft die blijft!
    groeten Jannie Bos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lia

Vanaf 2 september tot 8 februari ben ik te vinden in Italië. Ik ga hier op stage voor school. Ik doe de opleiding grafische vormgeving in Hoorn op het Horizon College, aankomend jaar zit ik in de 3e klas, dus heb nog 2 jaar te gaan! In Italië zit ik samen met nog 2 andere klasgenoten en iemand van een andere vormgevers opleiding op onze school. Je kunt hier mijn verhalen volgen die ik beleef in Italië. Veel lees plezier alvast! Lia Schenk

Actief sinds 11 Dec. 2012
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 12482

Voorgaande reizen:

02 September 2012 - 08 Februari 2013

Stage in Italië

11 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: