08-01-13 - Reisverslag uit Pistoia, Italië van Lia Schenk - WaarBenJij.nu 08-01-13 - Reisverslag uit Pistoia, Italië van Lia Schenk - WaarBenJij.nu

08-01-13

Blijf op de hoogte en volg Lia

08 Januari 2013 | Italië, Pistoia

Gelukkig nieuw jaar iedereen!

Ik ben na een lange vakantie weer aangekomen in Italië. Het was erg lastig om weer terug te gaan omdat je weer helemaal gewend bent aan thuis. Gelukkig is het maar een maandje en dan ben ik ook alweer thuis dus hopelijk vliegt de tijd voorbij!
Maandag was ik terug gevlogen en op Schiphol heb ik nog een super aankopen gedaan! Een smartphone! Daar ben ik helemaal blij mee, werd ook wel eens tijd om een smartphone te halen! Nu nog uitzoeken hoe hij werkt en dan komt het helemaal goed.

De vlucht ging ook goed. Maurice en Lisa gingen ook met dezelfde vlucht mee terug naar Italië. Eenmaal in Italië hadden we nog een lange treinreis voor de boeg voordat we eindelijk thuis waren. Toen we thuis waren even wat gegeten en gekletst met de andere meiden. Daarna koffertje uitpakken en nu begint het gewone leven weer.

Het aftellen is nu wel begonnen! Toen ik aankwam was het nog 32 nachtjes, en nu is het nog maar 31 nachtjes! Precies een maandje dus. 8 Februari ben ik weer terug!

Komende weken gaan we er nog even wat van maken en dan trots naar huis!

Ciaoo

  • 08 Januari 2013 - 23:56

    Marja:

    Hoi Lia.
    Ik kwam laat uit mijn werk vandaan, was pas om half elf thuis en zag op facebook dat je weer een verhaaltje hebt geschreven. Je vakantie was wel snel weer om denk ik, heb je helaas niet gesproken, maar je hebt het lekker naar je zin gehad begrijp ik. Nu nog even werken en toch nog maar weer genieten daar in Ïtalie! Groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lia

Vanaf 2 september tot 8 februari ben ik te vinden in Italië. Ik ga hier op stage voor school. Ik doe de opleiding grafische vormgeving in Hoorn op het Horizon College, aankomend jaar zit ik in de 3e klas, dus heb nog 2 jaar te gaan! In Italië zit ik samen met nog 2 andere klasgenoten en iemand van een andere vormgevers opleiding op onze school. Je kunt hier mijn verhalen volgen die ik beleef in Italië. Veel lees plezier alvast! Lia Schenk

Actief sinds 11 Dec. 2012
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 12474

Voorgaande reizen:

02 September 2012 - 08 Februari 2013

Stage in Italië

11 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: