Firenze, Firenze, Firenze - Reisverslag uit Pistoia, Italië van Lia Schenk - WaarBenJij.nu Firenze, Firenze, Firenze - Reisverslag uit Pistoia, Italië van Lia Schenk - WaarBenJij.nu

Firenze, Firenze, Firenze

Blijf op de hoogte en volg Lia

17 September 2012 | Italië, Pistoia

Ik zou gister al een verslag schrijven maar helaas lag het internet er uit waardoor ik het dus niet kon posten.

Week 2 is goed verlopen, 1e stage week is achter de rug. Nu weer aan de 2e stage week beginnen. Ik ben nu bezig met het ontwerpen van shirts prints. Nog best lastig..
Maar het is wel heel leuk, en de tijd gaat ook snel. Door de weeks heb ik niet zo veel bijzonders gedaan. Iedere dag op tijd me bed uit om weer stage te lopen en zodra ik thuis kom meteen koken en nog even op de computer.
Dit weekend hebben we veel leuke dingen gedaan. Vrijdag avond zijn we wel vroeg naar bed gegaan want we waren moe van een lange werkweek.

Zaterdag overdag zijn Joyce, Sophia en ik naar Firenze(Florance) gegaan om lekker te shoppen wat zeer geslaagd is! Heb weer een paar leuke kleding stukken waar ik weer lekker van kan genieten. We hebben daar lekker een ijsje gegeten en genoten van alle mooie dingen in Firenze. Het is echt een onwijs mooie en romantische stad.

In de middag gingen we weer lekker naar huis om even te eten, en klaar te maken om in de avond op stap te gaan. We gingen samen met de Egyptenaren heen en met nog een paar Italianen. We gingen met de auto naar een feest toe in Firenze alleen konden we daar niet naar binnen, wat de precieze reden daar van was weet ik niet, echt goed verstaan doen ik die Italianen niet. Maar goed, we gingen daarna naar een ander feest in Firenze, dit feest was dicht bij de stad. Vanaf deze plek had je ook het uitzicht op heel Firenze, het is ook een bekende plek voor toeristen omdat het een onwijs mooi uitzicht is. Na een lange wacht in de rij waren we dan eindelijk binnen!
We hebben een leuke avond gehad en zijn daarna weer terug gegaan naar Pistoia om een beetje bij te slapen van deze lange nacht.

Zondag overdag heb ik vrij weinig gedaan, beetje uitzending gemist gekeken en me kast enzo beetje opgeruimd. Maandag kom namelijk het Spaanse meisje dus moet het er wel een beetje knap uitzien. Rond 4 uur zijn we weer naar Firenze gegaan met de bedoeling dat we daar even wat gingen eten en weer op dat punt te staan dat je over heel Firenze kan kijken. Die nacht ervoor was het natuurlijk donker dus dan zie je toch wat minder… Ha ha

Het was weer super mooi daar en we hebben ook 2 bruidsparen gezien. 1 Bruidspaar had daar een photoshoot voor hun huwelijk ( tenminste daar leek het verdomd veel op ) en de vrouw had echt een super mooi jurk aan! Prachtig om te zien. Uiteindelijk gingen we naar het station met de bedoeling terug naar Pistoia te gaan, daar een pizza te halen en die in het huis op te eten, maar dat ging zoals gewoonlijk niet zoals gepland. Toen we op het station waren toen zagen we de trein naar Pistoia net vertrekken dus moesten we ongeveer anderhalf uur wachten tot de volgende eindelijk weg zou gaan…. We hebben op het station maar wat eetbaars gehaald en zijn toen we in Pistoia waren maar meteen naar huis gegaan. Eenmaal thuis heb ik nog even gebeld met Jesper en ben ik toen lekker naar bed gegaan!

Vandaag heb ik gewoon stage gelopen, en zojuist zijn de 2 Spaanse meisjes aangekomen. Ik weet nog niet hoe ze heten of wat dan ook, ze hebben eerst een kleine rondleiding gehad. Vanavond zullen we wel wat meer met ze spreken enzo. Morgen weer stage lopen en in de avond gaan we naar Firenze. Verassend!! Morgen avond is daar Vogue Fashion Night!! Super leuk dat we daar bij kunnen zijn! Echt heel gaaf, heb er zin in.
Nou het verhaal is al weer lang genoeg. Maar dat mag ook wel aangezien ik al een week niks gepost heb.

Jullie horen weer van me!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lia

Vanaf 2 september tot 8 februari ben ik te vinden in Italië. Ik ga hier op stage voor school. Ik doe de opleiding grafische vormgeving in Hoorn op het Horizon College, aankomend jaar zit ik in de 3e klas, dus heb nog 2 jaar te gaan! In Italië zit ik samen met nog 2 andere klasgenoten en iemand van een andere vormgevers opleiding op onze school. Je kunt hier mijn verhalen volgen die ik beleef in Italië. Veel lees plezier alvast! Lia Schenk

Actief sinds 11 Dec. 2012
Verslag gelezen: 420
Totaal aantal bezoekers 12435

Voorgaande reizen:

02 September 2012 - 08 Februari 2013

Stage in Italië

11 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: