Vogue Fashion Night Out - Reisverslag uit Pistoia, Italië van Lia Schenk - WaarBenJij.nu Vogue Fashion Night Out - Reisverslag uit Pistoia, Italië van Lia Schenk - WaarBenJij.nu

Vogue Fashion Night Out

Blijf op de hoogte en volg Lia

19 September 2012 | Italië, Pistoia

Gisteravond was in Firenze Vogue Fashion Night Out. Supergaaf!
We zijn met ze alle daar heen gegaan.
Heel leuk om te zien en was ook erg gezellig. Onwijs druk, er liepen ook aantal modellen op straat enz.
Daarna gingen we weer met de trein naar huis wat een heel gedoe was. Ze hadden een mini treintje klaar staan die prop en prop vol zat. Toen de trein zou moeten vertrekken, vertrok hij toch maar niet. Na een tijdje wachten werd er omgeroepen dat we in een andere trein moesten gaan zitten. Nou wij zaten toen eindelijk in de trein, helemaal blij dat we een zitplek hadden en niet hoefde te staan, toen werd er omgeroepen dat we weer in een andere trein moesten gaan zitten, dus iedereen rende er weer uit, helemaal chaos op het station. Snel de andere trein in gedoken en gelukkig hadden de meeste van ons een zitplek. Daarna waren we weer lekker thuis. Helemaal gebroken.
Vandaag regent het hier. Gister was het prachtig weer, rond de 25 graden en nu regent het gewoon al de hele dag. Waarschijnlijk word het morgen weer beter!

Ciao

  • 20 September 2012 - 13:33

    Petra:

    Hoi Lia,
    Wat doe jij toch een mooie ervaring(en) op en zo leer je veel nieuwe mensen kennen van verschillende nationaliteiten.
    Helemaal leuk en leerzaam. Zeker ook goed voor je talen.
    Ik vind het leuk om je verhalen te lezen.
    Geniet lekker in Italië.
    Groetjes uit Hoogwoud.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lia

Vanaf 2 september tot 8 februari ben ik te vinden in Italië. Ik ga hier op stage voor school. Ik doe de opleiding grafische vormgeving in Hoorn op het Horizon College, aankomend jaar zit ik in de 3e klas, dus heb nog 2 jaar te gaan! In Italië zit ik samen met nog 2 andere klasgenoten en iemand van een andere vormgevers opleiding op onze school. Je kunt hier mijn verhalen volgen die ik beleef in Italië. Veel lees plezier alvast! Lia Schenk

Actief sinds 11 Dec. 2012
Verslag gelezen: 309
Totaal aantal bezoekers 12490

Voorgaande reizen:

02 September 2012 - 08 Februari 2013

Stage in Italië

11 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: