Deze week is ook weer voorbij gevolgen! - Reisverslag uit Pistoia, Italië van Lia Schenk - WaarBenJij.nu Deze week is ook weer voorbij gevolgen! - Reisverslag uit Pistoia, Italië van Lia Schenk - WaarBenJij.nu

Deze week is ook weer voorbij gevolgen!

Blijf op de hoogte en volg Lia

20 December 2012 | Italië, Pistoia

Heb de laatste dingen gedaan die gedaan moesten worden voordat ik vertrok.
Eerst heb ik nog even van dinsdag tot vrijdag gewerkt en daarna had ik heerlijk vakantie!
Zaterdag even Pistoia in geweest om nog wat dingetjes te kopen en om gewoon even leuk rond te kijken!

Op zondag zijn Joyce en ik naar Prato gegaan om naar de Decatlon te gaan, een grote sport winkel. Maar helaas die hebben we niet kunnen vinden, de plek waar hij normaal zat daar is hij niet meer en is naar een andere plek verplaatst… Nu hebben we in een andere grote winkel gekeken en hebben we daar hele leuke mutsen gekocht! En ik heb ook nog een heerlijke trui gekocht! Aangezien ik het hier telkens best koud heb.

Maandag in de ochtend heb ik lekker uitgeslapen en daarna even boodschappen gedaan met Joyce om in de middag met de Italiaanse les een overheerlijk cheesecake/brownie te maken!
Hij was goed gelukt en erg lekker!!

Dinsdag heb ik mijn tas ingepakt alles opgeruimd in mijn kast bij mijn bed etc. en toen was het toch echt tijd om naar Pisa te gaan. Het voelde wel een beetje gek hoor zomaar vertrekken in me eentje. Eerst moet ik nog even een nachtje in Pisa slapen, in een B&B. Van de trein naar de B&B toe was ik een beetje verdwaald, ik kwam toen 2 vrouwen tegen en die hebben mij naar de B&B toe gebracht! Superlief en leuk! :D Daar heerlijk nachtje geslapen en de wekken ging weer vroeg.

Woensdag in de ochtend vroeg op om naar het vliegtuig te gaan! Om kwart voor 8 vertrok ik uit de B&B en het was ongeveer 5 á 10 minuutjes lopen naar het vliegveld! Ideaal dus. Eenmaal op het vliegveld zien ik al dat mijn vliegtuig een half uur vertraging heeft en het was ook onwijs druk op het vliegveld. De avond ervoor waren er een aantal vluchten geannuleerd of vertraagd vanwege de mist die er nog steeds was. Uiteindelijk heb ik 2 uur vertraging opgelopen vanwege de mist, maar ik ben weer heerlijk thuis!

Nu lekker 2 weken vakantie vieren, en dan nog 1 maandje genieten van Italië!!