20-11-12 - Reisverslag uit Pistoia, Italië van Lia Schenk - WaarBenJij.nu 20-11-12 - Reisverslag uit Pistoia, Italië van Lia Schenk - WaarBenJij.nu

20-11-12

Blijf op de hoogte en volg Lia

20 November 2012 | Italië, Pistoia

Nog steeds is er vrij weinig gebeurt! Het leven hier begint vrij normaal te worden. We hebben wel een Lidl gevonden hier in Pistoia!
Die hebben we gister even bezocht in de hoop dat er veel lekkere dingen waren. Er waren veel lekkere dingen maar niet heel veel meer dan in de andere supermarkt. Maar altijd leuk om er een keer te zijn geweest.

Dit weekend heb ik ook een poging gedaan om weer tiramisu te maken, maar helaas is dat mislukt =( Dat was wel erg jammer... hopenlijk gaat hij de volgende keer beter!

Weer een nieuwe werkweek begonnen en de tijd gaat best snel. Het komst steeds dichterbij dat ik weer lekker naar huis ga! Hoe dichterbij ik ook kom hoe meer ik er behoefte aan heb. Maar eerst nog 4 weekjes werken en mijn ouders, zussen en Jan willem hier ontvangen! Heb er zin in!

Ciao

  • 21 November 2012 - 08:26

    Rita:

    Hoi Lia,
    Wat heerlijk dat je familie over een paar weken komen, iets om naar uit te kijken.
    Maak er een fijne tijd van. groetjes Rita

  • 21 November 2012 - 08:26

    Rita:

    Hoi Lia,
    Wat heerlijk dat je familie over een paar weken komen, iets om naar uit te kijken.
    Maak er een fijne tijd van. groetjes Rita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lia

Vanaf 2 september tot 8 februari ben ik te vinden in Italië. Ik ga hier op stage voor school. Ik doe de opleiding grafische vormgeving in Hoorn op het Horizon College, aankomend jaar zit ik in de 3e klas, dus heb nog 2 jaar te gaan! In Italië zit ik samen met nog 2 andere klasgenoten en iemand van een andere vormgevers opleiding op onze school. Je kunt hier mijn verhalen volgen die ik beleef in Italië. Veel lees plezier alvast! Lia Schenk

Actief sinds 11 Dec. 2012
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 12432

Voorgaande reizen:

02 September 2012 - 08 Februari 2013

Stage in Italië

11 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: