10-10-12 - Reisverslag uit Pistoia, Italië van Lia Schenk - WaarBenJij.nu 10-10-12 - Reisverslag uit Pistoia, Italië van Lia Schenk - WaarBenJij.nu

10-10-12

Blijf op de hoogte en volg Lia

10 Oktober 2012 | Italië, Pistoia

Zo, weer een weekend voorbij. Inmiddels zitten we hier al dik een maand. De tijd gaat best hard. Over 3 weken komt me vriend alweer op visite! Super veel zin in.

Dit weekend zijn we vrijdag avond even in Pistoia geweest naar de Irish pub. Dat was wel even gezellig, we zijn weer lekker op tijd naar huis gegaan want de dag erna gingen Sophia, Joyce en ik shoppen in Calenzano!! Wauw wat is het daar mooi zeg! Een super groot winkelcentrum met onwijs veel leuke winkeltjes. Heb echt genoten daar
En ik heb echt onwijs mooie hakken gekocht. Super blij mee!

Toen in de avond wouden we naar Florence gaan om uit te gaan alleen bij het station aangekomen kwamen we erachter dat we de laatste trein gemist hadden.. helaas dus toen zijn we nog maar een drankje gaan doen.

Op zondag lag het internet eruit, ik heb in de ochtend nog wel net me vliegticket kunnen boeken voor de kerst, van 19 december tot en met 7 januari ben ik weer in Nederland!
Maar zondag was er dus geen internet dusja wat moet je dan doen op zo’n hele dag. Joyce en ik zijn een eindje gaan wandelen door Pistoia. We hebben wel 3 uur gewandeld, daarna hebben we ons getrakteerd op een overheerlijk ijsje! Wat was dat lekker zeg!
Toen weer lekker naar huis gegaan en daar op het balkon gezeten met een gezichtsmaskertje op, wat hebben we toch een goed leven. Het weer hier is echt super. Lekker het zonnetje en rond de 25 graden. Niks mis mee. Het is wel in de ochtend altijd vet koud, dus dan moet je warme kleren aan en dan in de middag moet je je weer omkleedden omdat het zo onwijs warm is, maar dat maakt niet uit.
Zondag avond lekker op tijd gaan slapen en om genoeg energie te hebben voor een nieuwe werkweek.

Maandag ochtend gewerkt en in de middag Italiaanse les gehad in het park. Hoe leuk is dat. Lekker in het park gezeten en njaaa, het Italiaans wil er nog niet echt in komen bij ons.. helaas

En n u zijn we weer lekker aan het werk. Nog 3 daagjes werken en het is alweer weekend!

Ciaoo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lia

Vanaf 2 september tot 8 februari ben ik te vinden in Italië. Ik ga hier op stage voor school. Ik doe de opleiding grafische vormgeving in Hoorn op het Horizon College, aankomend jaar zit ik in de 3e klas, dus heb nog 2 jaar te gaan! In Italië zit ik samen met nog 2 andere klasgenoten en iemand van een andere vormgevers opleiding op onze school. Je kunt hier mijn verhalen volgen die ik beleef in Italië. Veel lees plezier alvast! Lia Schenk

Actief sinds 11 Dec. 2012
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 12426

Voorgaande reizen:

02 September 2012 - 08 Februari 2013

Stage in Italië

11 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: