01-10-12 - Reisverslag uit Pistoia, Italië van Lia Schenk - WaarBenJij.nu 01-10-12 - Reisverslag uit Pistoia, Italië van Lia Schenk - WaarBenJij.nu

01-10-12

Blijf op de hoogte en volg Lia

04 Oktober 2012 | Italië, Pistoia

1 oktober, het is de verjaardag van Joyce!!
In de ochtend ging iedereen naar werk toe, en toen we thuis kwamen stond er een heerlijk taartje op ons te wachten! Lekker met een glaasje wijn hebben we getoost op de verjaardag van Joyce. In de middag hadden we Italiaanse les en daar hebben we veel verschillende spelletjes gespeeld waarbij je natuurlijk weer wat Italiaans leert!

In de avond zijn we met de Denen, 1 Oostenrijkse en de Nederlanders uiteten geweest! Super gezellig. Toen gingen we weer naar huis omdat daar een toetje op ons stond te wachten die Joyce gemaakt had, gesmolten chocolade met fruit en lange vingers! Lekker.

Nog even paar drankies na en een filmpje gekeken en toen weer naar bed.

  • 04 Oktober 2012 - 15:03

    Marja:

    Hoi Lia,

    Nog steeds leuk om je verhalen te lezen!
    Volgens mij hebben jullie het naar je zin met al dat uitgaan!
    Vreemd denk ik, geen vader of moeder of zussen die protesteren, al denk ik dat je dat al snel gewend was!
    Tja, dat zit toch in de aard van meeste ouders denk ik, Mieke was dit weekend weer eens bij ons te slapen en ik heb om half zes maar eens gebeld waar ze bleef!
    Nou, veel plezier nog.
    Gr. Marja.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lia

Vanaf 2 september tot 8 februari ben ik te vinden in Italië. Ik ga hier op stage voor school. Ik doe de opleiding grafische vormgeving in Hoorn op het Horizon College, aankomend jaar zit ik in de 3e klas, dus heb nog 2 jaar te gaan! In Italië zit ik samen met nog 2 andere klasgenoten en iemand van een andere vormgevers opleiding op onze school. Je kunt hier mijn verhalen volgen die ik beleef in Italië. Veel lees plezier alvast! Lia Schenk

Actief sinds 11 Dec. 2012
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 12483

Voorgaande reizen:

02 September 2012 - 08 Februari 2013

Stage in Italië

11 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: