30-09-12 - Reisverslag uit Pistoia, Italië van Lia Schenk - WaarBenJij.nu 30-09-12 - Reisverslag uit Pistoia, Italië van Lia Schenk - WaarBenJij.nu

30-09-12

Blijf op de hoogte en volg Lia

30 September 2012 | Italië, Pistoia

Het word weer tijd voor een nieuw verhaaltje!!
Van de week weer lekker stage gelopen, en gister hebben we de week afgesloten door even lekker uit te gaan in Firenze.

Na een lange trein en wandelreis zijn we toen aangekomen bij club Twice!
In het begin nog wat rustig maar het stroomde al snel vol! Echt super leuke avond gehad! In de ochtend weer met de 2e trein terug gegaan en nog ff bijslapen in de trein.
De hele zaterdag was het hele huis een beetje brak en moe dus toen hebben we weinig uitgevoerd. In de avond heb ik voor het eerst “gesport”. Heb samen met Lisa even een rondje hardgelopen! Voelde wel even goed!
Daarna een film gekeken met de Deense jongens.

Zondag ochtend zijn hebben we Joyce wakker gemaakt met een verassing, want Joyce is maandag jarig maar aangezien iedereen van ons maandag moet werken gingen we het een soort van zondag vieren. Ze heeft haar cadeautje wat ze van thuis gekregen heeft uitgepakt en we hadden ballonnen en alles. Super leuk! Daarna zijn we naar Pisa gegaan om te toren te bekijken!

Morgen weer lekker werken.

Ciao!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lia

Vanaf 2 september tot 8 februari ben ik te vinden in Italië. Ik ga hier op stage voor school. Ik doe de opleiding grafische vormgeving in Hoorn op het Horizon College, aankomend jaar zit ik in de 3e klas, dus heb nog 2 jaar te gaan! In Italië zit ik samen met nog 2 andere klasgenoten en iemand van een andere vormgevers opleiding op onze school. Je kunt hier mijn verhalen volgen die ik beleef in Italië. Veel lees plezier alvast! Lia Schenk

Actief sinds 11 Dec. 2012
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 12430

Voorgaande reizen:

02 September 2012 - 08 Februari 2013

Stage in Italië

11 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: