First day - Reisverslag uit Pistoia, Italië van Lia Schenk - WaarBenJij.nu First day - Reisverslag uit Pistoia, Italië van Lia Schenk - WaarBenJij.nu

First day

Blijf op de hoogte en volg Lia

02 September 2012 | Italië, Pistoia

Vandaag ben ik aangekomen in Italië, het was nog een hele reis vanaf het vliegveld naar Pistoia toe. We hebben veel in de trein gezeten en heel veel met onze koffers moeten lopen en tillen, gelukkig is dat voorlopig weer klaar!
We hebben onze kamer gekregen en hebben een rondleiding door het huis gekregen.
Iedereen heeft zijn eigen kastjes en laatjes met een slot erop met een code, op de deuren zitten ook allemaal codes. Me geheugen wordt hier flink getest.

We kwamen rond een uur of 7 uur / half 8 aan in het huis en om kwart voor 10 zijn we even bij de pizzeria pizza gaan eten! Dat was wel erg lekker, even iets eten.
Morgen om 7 uur alweer op voor de introductie met de begeleiders, en rondleiding door pistoia etc.

  • 03 September 2012 - 10:17

    Tamara:

    Heee Lia! :)

    Goed om te horen dat alles goed met je gaat!
    Ik hoop dat je met heel veel plezier aan je stage begint en met heel veel ervaring weer terug in Nederland komt. Dit is zeker een reis om nooit te vergeten!
    Heel veel succes en plezier daar!
    Groetjes aan de rest!

    xkus

  • 07 September 2012 - 10:32

    Yvonne De Ruiter:

    Hey Lia,
    Leuk om zo af en toe eens iets te lezen over je ervaringen in Italië,
    Heel veel succes daar maar vooral veel plezier.

    Kus Yvonne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lia

Vanaf 2 september tot 8 februari ben ik te vinden in Italië. Ik ga hier op stage voor school. Ik doe de opleiding grafische vormgeving in Hoorn op het Horizon College, aankomend jaar zit ik in de 3e klas, dus heb nog 2 jaar te gaan! In Italië zit ik samen met nog 2 andere klasgenoten en iemand van een andere vormgevers opleiding op onze school. Je kunt hier mijn verhalen volgen die ik beleef in Italië. Veel lees plezier alvast! Lia Schenk

Actief sinds 11 Dec. 2012
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 12428

Voorgaande reizen:

02 September 2012 - 08 Februari 2013

Stage in Italië

11 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: