Nog maar 1 nachtje!! - Reisverslag uit Barsingerhorn, Nederland van Lia Schenk - WaarBenJij.nu Nog maar 1 nachtje!! - Reisverslag uit Barsingerhorn, Nederland van Lia Schenk - WaarBenJij.nu

Nog maar 1 nachtje!!

Blijf op de hoogte en volg Lia

01 September 2012 | Nederland, Barsingerhorn

Morgen is het dan eindelijk zover, mijn reis naar Italië. Alle koffers zijn gepakt, dus ik ben klaar om te gaan. Eerst nog even mijn laatste nachtje doorbrengen in mijn ó zo heerlijk bedje! Morgen ochtend vertrek ik naar schiphol en zit rond 6 á 7 uur alweer in me nieuwe "huisje", als alles goed verloopt natuurlijk!
Wat heb ik er een zin in, maar wat is het spannend. Besef nog niet helemaal dat ik vanaf morgen toch echt in Italië ga wonen.

Afgelopen weken veel met vriendinnen afgesproken om iedereen nog even te zien voordat ik weg ga en lekker veel bij me vriendje geweest.
Nu nog maar even genieten van het feit dat ik thuis ben.

Ciao Ciao

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lia

Vanaf 2 september tot 8 februari ben ik te vinden in Italië. Ik ga hier op stage voor school. Ik doe de opleiding grafische vormgeving in Hoorn op het Horizon College, aankomend jaar zit ik in de 3e klas, dus heb nog 2 jaar te gaan! In Italië zit ik samen met nog 2 andere klasgenoten en iemand van een andere vormgevers opleiding op onze school. Je kunt hier mijn verhalen volgen die ik beleef in Italië. Veel lees plezier alvast! Lia Schenk

Actief sinds 11 Dec. 2012
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 12484

Voorgaande reizen:

02 September 2012 - 08 Februari 2013

Stage in Italië

11 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: