3 Weeks to go! - Reisverslag uit Barsingerhorn, Nederland van Lia Schenk - WaarBenJij.nu 3 Weeks to go! - Reisverslag uit Barsingerhorn, Nederland van Lia Schenk - WaarBenJij.nu

3 Weeks to go!

Blijf op de hoogte en volg Lia

10 Augustus 2012 | Nederland, Barsingerhorn

Nog 3 weken en 2 dagen en dan vliegen we al naar dat mooie Italië toe! De tijd gaan onwijs hard en voor we het weten ben ik alweer terug.. Vandaag heb ik ook te horen gekregen dat ik een stage bedrijf heb gekregen in Italië, Dit geeft een hoop rust want nu is het écht officieel!
Ik ben al druk bezig met bedenken wat ik allemaal mee moet nemen naar Italië, het liefst neem ik alles mee maar dat laat mijn bagage limiet helaas niet toe, dat word kiezen!
Gelukkig heb ik daar nog 3 weken voor.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lia

Vanaf 2 september tot 8 februari ben ik te vinden in Italië. Ik ga hier op stage voor school. Ik doe de opleiding grafische vormgeving in Hoorn op het Horizon College, aankomend jaar zit ik in de 3e klas, dus heb nog 2 jaar te gaan! In Italië zit ik samen met nog 2 andere klasgenoten en iemand van een andere vormgevers opleiding op onze school. Je kunt hier mijn verhalen volgen die ik beleef in Italië. Veel lees plezier alvast! Lia Schenk

Actief sinds 11 Dec. 2012
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 12434

Voorgaande reizen:

02 September 2012 - 08 Februari 2013

Stage in Italië

11 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: