07-09-2012 - Reisverslag uit Pistoia, Italië van Lia Schenk - WaarBenJij.nu 07-09-2012 - Reisverslag uit Pistoia, Italië van Lia Schenk - WaarBenJij.nu

07-09-2012

Blijf op de hoogte en volg Lia

07 September 2012 | Italië, Pistoia

Zo, wat is het hier onwijs warm zeg.
Vandaag is het rond de 30 graden geweest, misschien nog wel meer!
De komende dagen zal het ook dit weer blijven, gelukkig hebben we weekend dus dan komt mooi uit. Afgelopen dagen hebben we italiaanse les gehad, en we hebben het een en ander uitgelegd gekregen. Ik heb vanaf maandag ook een italiaans nummer. Dus dan ben ik niet meer bereikbaar via mijn gewone telefoon. Ik heb tegenwoordig ook watsapp via de computer, en ik heb skype, facebook etc. Dus daar kan je me op bereiken.

De Italiaanse les is echt super leuk! Het is ook best moeilijk maar wel heel erg leuk. Het lijkt heel erg op Frans, niet heel handig want sommige woorden ga ik dan op z'n Frans uitspreken ipv op zijn Italiaans. De vrouw die het geeft is ook onwijs leuke vrouw!

Vandaag heb ik voor het eerst kennis gemaakt met mijn stage bedrijf en tutor. Zag er heel leuk uit allemaal, lekker veel ruimte en ziet er leuk uit.
They said; We need Girl-creativity and girl thinking and a other way of thinking. Dusss. Ik begin met een beetje filmbewerking, en daarna krijg ik weer wat andere opdrachten. Ik zal veel met verschillende dingen bezig zijn zei Raffaelle, wat overigens man is en mijn tutor.

Vanavond gaan we waarschijnlijk naar Prato, between Pistoa and Firenze, omdat daar een straatfestival is. Dat is wel heel leuk.

Ik probeer telkens mijn waarbenjij.nu aan mijn facebook linken, alleen hij doet het op de een of andere manier niet. Dus ik zet de link nu maar telkens op facebook. Dan kan iedereen het ook gewoon Lezen.
Heb inmiddels ook foto's toegevoegd.

Dit weekend lekker veel in de zon zitten, om beetje kleur te krijgen. Heb vandaag ook een heel tijdje in de zon gelopen en ben helemaal een beetje verkleurd!maar dan ook echt een heel klein beetje!

Maandag begin ik met mijn 1e stagedag om 09:00, rond een uur of 1 heb ik een uur pauze of anderhalf uur, en dan ben ik klaar ron half 7 á 7 uur. Zijn wel lange dagen, maar dan maak ik tenminste ook uren!
Super veel zin in! maar ook wel spannend hoor..

Nu maar eerst even genieten van het feit dat ik vrij ben!!

Arriverdeci

  • 07 September 2012 - 20:08

    Jannie Bos:

    hoi Lia, ik hoorde dinsdag van opa en oma dat je vertrokken was richting italie
    wij willen je heel veel plezier daar wensen, maar zoals ik zie bij je waar ben jij nu, die ik verkregen heb via je paps en mams, gaat het super met je, leuke foto's en erg leuk dat we je zo een beetje kunnen volgen. tot hoorns
    groetjes tante jannie bos

  • 07 September 2012 - 22:43

    Bob Eb Rita:

    Hoi Lia,

    Via de mail je site gekregen van je ouders. Leuk om te zien dat je al snel het naar je zin heb.
    Wat knap om de taal te leren, spreken jullie daar engels?
    Lia maak er een mooie tijd van, we zullen je verhalen lezen.
    Lieve groet Bob en Rita

  • 08 September 2012 - 00:44

    Annebel:

    Klinkt allemaal erg leuk en gezellig! Geniet er maar lekker van vooral van het mooie weer! Doe de groetjes aan de andere meiden! Xxxxx

  • 08 September 2012 - 01:49

    Lia Schenk:

    Hee allemaal, bedankt voor de reacties.

    Leuk om te horen dat mensen mij volgen.

    Groetjes!

  • 08 September 2012 - 10:20

    Dick En Jannie:

    Hallo Lia,

    We gaan je volgen!

    Geniet er van.

    Groeten,

    Dick en Jannie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lia

Vanaf 2 september tot 8 februari ben ik te vinden in Italië. Ik ga hier op stage voor school. Ik doe de opleiding grafische vormgeving in Hoorn op het Horizon College, aankomend jaar zit ik in de 3e klas, dus heb nog 2 jaar te gaan! In Italië zit ik samen met nog 2 andere klasgenoten en iemand van een andere vormgevers opleiding op onze school. Je kunt hier mijn verhalen volgen die ik beleef in Italië. Veel lees plezier alvast! Lia Schenk

Actief sinds 11 Dec. 2012
Verslag gelezen: 709
Totaal aantal bezoekers 12488

Voorgaande reizen:

02 September 2012 - 08 Februari 2013

Stage in Italië

11 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: