05-11-12 - Reisverslag uit Pistoia, Italië van Lia Schenk - WaarBenJij.nu 05-11-12 - Reisverslag uit Pistoia, Italië van Lia Schenk - WaarBenJij.nu

05-11-12

Blijf op de hoogte en volg Lia

05 November 2012 | Italië, Pistoia

Zoo, we zijn eindelijk weer aan het werk na een lang weekend.
Vorige week heb ik 1 dag gewerkt nadat Jesper weg was en daarna hadden we een 2 vrije dagen wegens Alleheiligen en Allezielen. Dus toen had ik weer een heerlijk lang weekend vrij! Vrijdag zijn we naar Prato geweest, we zijn er niet heel lang geweest aangezien we tussen de middag kwamen en dan meestal alles dicht is. 1 winkeltje waar we eigenlijk ook speciaal voor kwamen was open! En daarna zijn we weer richting huis gegaan.
De rest van het weekend niet zo heel veel bijzonders gedaan. Eigenlijk gewoon niks.

Vanaf vandaag komen er 8 Denen in het huis! Waaronder 1 meisje die bij mij en Sophia op de kamer komt te liggen. Deze Denen blijven als het goed is 4 weken, daarna komt er weer een nieuwe lading met Denen.

Voor de rest is er vrij weinig gebeurt.

Groetjes!

  • 05 November 2012 - 16:38

    Marja:

    Hoi Lia,

    Was niet helemaal bij met je verslagen, maar nu alles weer gelezen end e foto's bekeken.
    Leuk hoor, zoals je schrijft en lekker dat weer daar. Hier heeeeel veeeeel regen, maar vandaag ging het wat beter, al is het denk ik wel zo'n 15 graden kouder hier.
    Ga zodirekt lekker italiaanse macaroni maken, tenminste hoop dat het lekker is.
    Groetjes en geniet lekker verder.

    Marja vanaf dynesty.

  • 06 November 2012 - 22:03

    Coen:

    Hallo Lia,
    Weer een berichtje van mij. We zijn al weer een paar weken thuis van de reis naar Kenia. We hebben met Janny Dick en je neef Chiel een prachtige reis door Kenia gemaakt. Chiel was onze reisleider. Hij had een busje gehuurd en een chauffeur gecontracteerd. We hebben veel van het land gezien en zijn op de prachtigste plaatsen geweest. Zoals je weet is voor Chiel geen zee te hoog en ziet nergens een probleem. We hebben ook kennis gemaakt met de projecten waar hij mee bezig is en veel mensen gesproken uit Chiel zijn netwerk. Het was elke dag een druk programma. Ik had een boek mee , maar geen bladzijde gelezen.
    Hier gaat alles goed alleen heel veel regen. Elke dag is het raak. na Kenia kreeg ik de griep.
    De heren zitten vanavond voetbal te kijken Ajax - Manchester City . Jesper laat nu zijn T-shirt zien met de toren van Pisa.
    Lia hoe is het met je salamander ?
    Je verblijf in Italië zal niet elk moment gemakkelijk zijn, maar bedenk wel dat niemand je deze ervaring afneemt.

    veel genieten en succes.
    Groeten Coen Ingrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lia

Vanaf 2 september tot 8 februari ben ik te vinden in Italië. Ik ga hier op stage voor school. Ik doe de opleiding grafische vormgeving in Hoorn op het Horizon College, aankomend jaar zit ik in de 3e klas, dus heb nog 2 jaar te gaan! In Italië zit ik samen met nog 2 andere klasgenoten en iemand van een andere vormgevers opleiding op onze school. Je kunt hier mijn verhalen volgen die ik beleef in Italië. Veel lees plezier alvast! Lia Schenk

Actief sinds 11 Dec. 2012
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 12424

Voorgaande reizen:

02 September 2012 - 08 Februari 2013

Stage in Italië

11 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: