Siena - Reisverslag uit Pistoia, Italië van Lia Schenk - WaarBenJij.nu Siena - Reisverslag uit Pistoia, Italië van Lia Schenk - WaarBenJij.nu

Siena

Blijf op de hoogte en volg Lia

30 Januari 2013 | Italië, Pistoia

Afgelopen weekend ben ik naar Siena geweest.

Op de zaterdag was het heerlijk weer, zonnetje scheen en toen ben ik vroeg in de ochtend naar Siena gegaan. Het is iets meer dan 2 uur reizen daar naartoe. Ik heb daar lekker rondgelopen en een tijdje in de zon gezeten! Siena is onwijs mooie stad.
Aangezien ik er nog nooit geweest was en ook niet echt voorbereid heen ging ben ik daar verdwaald. Ik had al zoveel gelopen dat ik niet meer wist welke kant ik op moest om naar het station te gaan. Uiteindelijk ben ik een mevrouw tegen gekomen en aan haar de weg gevraagd. Ze kon alleen geen word Engels dus met me gebrekkige Italiaans zijn we eruit gekomen en ze is met me meegelopen naar het bus station en heeft ze me verteld welke bus ik moest nemen om naar het station te komen. Uiteindelijk was ik half 8 thuis en heb ik daarna heerlijk pannenkoeken gegeten. Op vrijdag avond had ik die al gemaakt zodat ik niet nog eens pannenkoeken moest maken als ik thuis kwam, aangezien ik al wel wist dat ik laat thuis zou komen.

Zondag heerlijk lang uitgeslapen en voor de rest ook vrij weinig gedaan. Beetje tv kijken op de computer en eten gemaakt. Lekker saai dagje dus!

Maandag zijn er 3 Deense mensen gekomen, 1 meisje en 2 jongens. Ze zien er aardig uit maar ik heb ze nog niet echt gesproken.
Deze week me laatste werkweek en dan volgende week misschien nog wat dingen bezoeken. Maar dat zien ik volgende week wel weer!


Ciaoo!

  • 30 Januari 2013 - 11:15

    Tamara:

    Haha echt iets voor jou om te verdwalen in een stad :P maar meestal zie je dan wel heel veel!
    Veel plezier nog hea!

    Dikke kus,

    Tamara

  • 30 Januari 2013 - 11:16

    Tamara:

    Oja, echt hele mooie foto's!!

    xxx

  • 30 Januari 2013 - 11:33

    Lia Schenk:

    Dankje!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lia

Vanaf 2 september tot 8 februari ben ik te vinden in Italië. Ik ga hier op stage voor school. Ik doe de opleiding grafische vormgeving in Hoorn op het Horizon College, aankomend jaar zit ik in de 3e klas, dus heb nog 2 jaar te gaan! In Italië zit ik samen met nog 2 andere klasgenoten en iemand van een andere vormgevers opleiding op onze school. Je kunt hier mijn verhalen volgen die ik beleef in Italië. Veel lees plezier alvast! Lia Schenk

Actief sinds 11 Dec. 2012
Verslag gelezen: 1515
Totaal aantal bezoekers 12418

Voorgaande reizen:

02 September 2012 - 08 Februari 2013

Stage in Italië

11 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: