21-1-13 - Reisverslag uit Pistoia, Italië van Lia Schenk - WaarBenJij.nu 21-1-13 - Reisverslag uit Pistoia, Italië van Lia Schenk - WaarBenJij.nu

21-1-13

Blijf op de hoogte en volg Lia

21 Januari 2013 | Italië, Pistoia

We zitten alweer in de 20 van Januari!

Afgelopen weekend weinig gedaan want het weer is hier echt slecht, alleen maar regenen regenen en nog een regenen

Zaterdag zijn we eerst even over de markt gegaan. Daarna thuis lunchen en toen de boodschappen halen voor komende week! Ben inmiddels begonnen met alle voorraden die ik nog heb op te maken. In de avond zijn Joyce Sophia en ik begonnen met het kijken van de Hobbit, maar we vonden het niet zo’n bijzondere film en duurde ook erg lang dus hebben we hem uitgezet.

Zondag heerlijk uitgeslapen! Was ook wel nodig want afgelopen week erg slecht geslapen.
Deze dag me laatste kleertjes gewassen, en jahoor kom ik in de avond mijn was uit de wasmachine halen is de stroom uitgevallen. Gelukkig waren 2 wasjes zo goed als klaar alleen me broek die was nog niet klaar. Dus die was zeiknat en al het water zat nog in de wasmachine. Me broek maar uitgeknepen en opgehangen in de badkamer zodat hij daar beetje kan opdrogen. Zondag hebben we ook een chocolademousse taart gemaakt! De Denen hadden een pak voor chocolademousse taart achtergelaten, dus die hebben we maar even gemaakt, je moet jezelf toch bezig houden! De taart was ook lekker! Voor de rest vrij weinig gedaan.
Nu weer werken! Lekker een half dagje, en vanmiddag weer monotoring ( bijeenkomst van de Nederlanders met onze mentor van CSCS ).

Volgend weekend hopelijk lekkerder weer, dan kan ik weer even ergens heen!

Ciaoo!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lia

Vanaf 2 september tot 8 februari ben ik te vinden in Italië. Ik ga hier op stage voor school. Ik doe de opleiding grafische vormgeving in Hoorn op het Horizon College, aankomend jaar zit ik in de 3e klas, dus heb nog 2 jaar te gaan! In Italië zit ik samen met nog 2 andere klasgenoten en iemand van een andere vormgevers opleiding op onze school. Je kunt hier mijn verhalen volgen die ik beleef in Italië. Veel lees plezier alvast! Lia Schenk

Actief sinds 11 Dec. 2012
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 12419

Voorgaande reizen:

02 September 2012 - 08 Februari 2013

Stage in Italië

11 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: