Viareggio - Reisverslag uit Pistoia, Italië van Lia Schenk - WaarBenJij.nu Viareggio - Reisverslag uit Pistoia, Italië van Lia Schenk - WaarBenJij.nu

Viareggio

Blijf op de hoogte en volg Lia

14 Januari 2013 | Italië, Pistoia

Afgelopen weekend ben ik op de zaterdag naar Viareggio gegaan. Dit ligt aan de kust van Italie. Ik heb heerlijk over het strand gelopen en even niet denken aan het feit hoelang ik nog in Italië moet zijn. Heb een aantal foto’s gemaakt en beetje rondgelopen, er waren mensen aan het golfsurfen daar heb ik een tijdje naar gekeken en genoten van alle leuke hondjes die lekker aan het spelen waren. Heerlijk.

Voor de rest van het weekend heb ik niet zoveel gedaan, beetje me spulletjes opgeruimd en allerlei andere dingetjes om me maar gewoon bezig te houden.

Nu weer aan het werk en uitkijken naar volgend weekend.

Ciao!

Lia

Vanaf 2 september tot 8 februari ben ik te vinden in Italië. Ik ga hier op stage voor school. Ik doe de opleiding grafische vormgeving in Hoorn op het Horizon College, aankomend jaar zit ik in de 3e klas, dus heb nog 2 jaar te gaan! In Italië zit ik samen met nog 2 andere klasgenoten en iemand van een andere vormgevers opleiding op onze school. Je kunt hier mijn verhalen volgen die ik beleef in Italië. Veel lees plezier alvast! Lia Schenk

Actief sinds 11 Dec. 2012